Doorgaan naar hoofdcontent

SUNGLASSES OF SUMMER '18



Wat echt een musthave is deze zomer, zijn toch wel zonnebrillen!
Het zijn toch wel de eyecatcher van de outfit. (Snap je? EYEcatcher hahah)
Dus hier zijn dan de zonnebrillen die ik echt fantastisch vind!
Er staat ook meestal een linkje van de bril (ik heb zo goedkoop en veilig genomen x)

The Cat Eye 
I love them!  Ze geven net iets extra's. Maar het moet echt goed gestyled worden!

Gerelateerde afbeelding
Afbeeldingsresultaat voor cat eye sunglasses

(In de Bershka vind je het in verschillende kleuren, formaten en prijzen)

Retro Small
Als ik deze brillen zie, denk ik snel aan oude opaatjes die dit soorten brillen dragen.
Maar aangezien alles van vroeger terug komt, is er een (stiekem toch) leukere variant van gekomen.
Afbeeldingsresultaat voor ovale zonnebril vintage girls
Gerelateerde afbeelding
Afbeeldingsresultaat voor ovale zonnebril vintage girls


Ovale Retro 
Deze zonnebrillen vind ik wel een beetje heftig, maar maakt het niet minder leuk!
De montuur is gewoon nog  dikker dan die van de Cat Eye!
Afbeeldingsresultaat voor oval sunglasses
Afbeeldingsresultaat voor oval sunglasses

Gerelateerde afbeelding
(In de H&M vind je zo in verschillende kleuren, formaten en prijzen)

Afbeeldingsresultaat voor bisous handwritten png

Reacties

Populaire posts van deze blog

THE BEST ZARA BAGS #feBAGuari

#FEBAGUARI NEON VINYL TOTE BAG TRANSPARENT TOTE HANDBAG SNAKESKIN PRINT BELT BAG MEDIUM OVAL CROSSBODY BAG EVERYDAY BACKPACK