Doorgaan naar hoofdcontent

CASUAL BUT STILL FLAWLESS #WHATTOWEAR

Vandaag ga ik het hebben over casual outfits die nog steeds er modieus uitzien.
Want vaak zie ik, tijdens de examensperiode bijvoorbeeld, veel meiden die niets comfortabeler vinden dan een joggingbroek. Maar ik zeg het voor eens en altijd:

Een joggingbroek draag je thuis, niet openbaar (xxx)

Dus hier ben ik om allemaal meiden te helpen. Want die vraag die ik vaak krijg is:

Hoe zie ik er leuk uit maar ook nog comfortabel, Samantha?
Ik heb allemaal voorbeelden en tips (die ik zelf ook gebruik) om mij zo mooi mogelijk maar ook comfortabel uit te zien.

*Het zijn vooral kledingstukken dat je meestal wel in de kast hebt liggen, z
Zo niet heb ik wat linkjes erbij gezet, om het jullie wel gemakkelijk te maken!


1. Zoals je al is opgevallen, vind ik jeans altijd een goede keuze. Het is zoiets makkelijk te stijlen. Bijvoorbeeld een jeans jurk. Je kan er niets of een wit/zwart T-shirt onder dragen.
And you ready to go!


2. Je kunt zelfs met een shirtje komen in alle kleuren van de regenboog en jeans. Maar zelf kan dat heel saai overkomen. Om het wat stoerder te maken, doe je er een leren jasje bij! Het is een tijdloze trend dat altijd leuk is én blijft!


3. Wat je nu O-VE-RAL ziet zijn de wijde pantalons. Vooral de gestreepte. 
Ja, ik ben er ook een fan van, zolang ze maar niet te kort zijn.
Het zalige vind ik aan deze broeken, dat ze zalig zitten! Het is gewoon wat anders dan al die strakke broeken en wijde broeken hebben meestal ook een zachte stof.



4. I know. Het is te veel? Want ja, again jeans! Natuurlijk kan de welbekende jeansrok niet ontbreken. Het is gewoon zo simpel, maar het straalt wel stijl uit. Tijdloos.

Afbeeldingsresultaat voor bisous handwritten png

Reacties

Populaire posts van deze blog

THE BEST ZARA BAGS #feBAGuari

#FEBAGUARI NEON VINYL TOTE BAG TRANSPARENT TOTE HANDBAG SNAKESKIN PRINT BELT BAG MEDIUM OVAL CROSSBODY BAG EVERYDAY BACKPACK

BIKER SHORT TREND

Let me know wat jullie van de fietsbroekjes trend vinden!

THE BEIGE GUIDE

Vorig jaar heb ik ook al eens een artikel gemaakt over de trend kleur beige, check it out! " HOW TO WEAR BEIGE " (link) . Maar laatst werd ik geïnspireerd door de artikel van Polienne.com (link)  dus dacht ik weer een update hierop te maken. Foto's komen van Pinterest.com