Doorgaan naar hoofdcontent

PULL AND BEAR Swimwear #WHATTOWEAR




Ik begin toch wel de zomerkriebels te krijgen. En dat betekent... ZWEMMEN!
Nu heb ik zin om weer eens een nieuwe bikini of badpak te kopen. En waarschijnlijk heeft één van jullie ook last van:
Wat kan ik op het strand aan doen?
Daarom wil ik jullie graag helpen door allemaal leuk swimwear te laten zien van.....
PULL AND BEAR
Ik vind de PULL AND BEAR echt een zalige winkel voor originele 'Pinterest-achtige' badpakken en bikini's.

*Als je de prijzen wilt weten van alle items, moet je op de foto zelf klikken en dan kom je op pullandbear.com

 
 
 
 
 
 
 

Afbeeldingsresultaat voor bisous handwritten png

Reacties

Populaire posts van deze blog

THE BEST ZARA BAGS #feBAGuari

#FEBAGUARI NEON VINYL TOTE BAG TRANSPARENT TOTE HANDBAG SNAKESKIN PRINT BELT BAG MEDIUM OVAL CROSSBODY BAG EVERYDAY BACKPACK