Doorgaan naar hoofdcontent

NEW STUFF (REALLY CHEAP)

Ik heb laatst twee items gescoord die zo goedkoop zijn!

De jumpsuit heb ik van de H&M voor maar 15 euro. Koopje dus!
Het heeft een blote rug en de voorkant is heel erg diep uitgesneden (naar mijn mening).

Ik had een nieuwe zonnebril nodig. De zonnebril die ik heb, kwam ik onverwachts tegen in de....

ACTION!

Ik kon het ook niet geloven maar het is echt heel leuk en het kostte maar 0.99 euro. Ca-ching!
Ik moet er wel bij zeggen dat de bril precies een beetje gebogen is, in de vorm van een V.
Het valt niet erg op maar wel handig om te weten dat het niets kaarsrecht is.

 Zelf heb ik niet veel rondingen dus zo erg is het niet dat het uitgesneden is. Ik snap wel als je het daar moeilijk mee hebt. En omdat het wel schattig is met die madeliefjes, vervaagt het 'sexy'. 

Het is de allereerste keer dat ik zelf outfitposts maakte dus ben benieuwd :-)

Afbeeldingsresultaat voor bisous handwritten png


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

THE BEST ZARA BAGS #feBAGuari

#FEBAGUARI NEON VINYL TOTE BAG TRANSPARENT TOTE HANDBAG SNAKESKIN PRINT BELT BAG MEDIUM OVAL CROSSBODY BAG EVERYDAY BACKPACK

BIKER SHORT TREND

Let me know wat jullie van de fietsbroekjes trend vinden!

THE BEIGE GUIDE

Vorig jaar heb ik ook al eens een artikel gemaakt over de trend kleur beige, check it out! " HOW TO WEAR BEIGE " (link) . Maar laatst werd ik geïnspireerd door de artikel van Polienne.com (link)  dus dacht ik weer een update hierop te maken. Foto's komen van Pinterest.com