Doorgaan naar hoofdcontent

SPRING/SUMMER WEDDING OUTFITS #WHATTOWEAR


In de zomer is de kans groot dat je naar een feestje gaat of zelfs een huwelijksfeest!



Ik heb zelf ook wel eens moeilijk vind om iets uit te kiezen om aan te doen. Dus daarom heb ik hier outfits samen gesteld dat Wedding-guest-outfit-proof  is!


Ik ben er van overtuigd dat iedereen past met de kleur bordeauxrood, mijn lievelingskleur. En niet iedereen is de grootste fan van de kitty heels zoals ik maar je kan er wel veel langer op lopen dan op hogere hakken! 
Jurk: Pull And Bear, Oorbellen: ZARA, Heuptas: Gucci, Kitty Heels: Sacha

     
Deze kleurencombinatie is geweldig! En een pak bij een vrouw straalt toch altijd iets 'powerwoman' uit. De hakken maken het vrouwelijker. Maar het kleine rugzakje maakt  de outfit speelser.
Alle items komen van ZARA



Bij deze kleurrijke jurk zou ik zelf een hakje eronder zetten en een simpele sieraad aangezien de jurk al druk genoeg is.
Jurk: Asos, Pumps: H&M, Ketting: &Other Stories


I love deze kleuren samen! De broekpak is toch wel wat sexy dus de zonnebril maakt het iets stoerder.
Jumpsuit: Asos, Pumps: L'intervalle, Zonnebril: Urban Outfitters
Afbeeldingsresultaat voor bisous handwritten png

Reacties

Populaire posts van deze blog

THE BEST ZARA BAGS #feBAGuari

#FEBAGUARI NEON VINYL TOTE BAG TRANSPARENT TOTE HANDBAG SNAKESKIN PRINT BELT BAG MEDIUM OVAL CROSSBODY BAG EVERYDAY BACKPACK