Doorgaan naar hoofdcontent

2 WAYS TO STYLE A YELLOW LONG SLEEVE SHIRT

Ik heb een tweedehandse long sleeve shirt aan de haak geslagen!
Daarmee had ik al duizenden ideeën hoe ik mijn gele shirt zou combineren :)

1. Classy

Ik heb deze keer eens iets anders geprobeerd. Deze keer met beeldmateriaal, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Let me know!
Deze outfit heb ik gestyled met een zwarte pantalon van New look! Doordat ik de mouwen heb opgevouwen, blijft het toch speels.

2. Funky af






Deze look straalt alleen maar Funky & speels uit. Door de wijde donkerblauwe broek en het bijpassend geel riempje is de outfit compleet!
Yellow Belt - ?


Reacties

Populaire posts van deze blog

THE BEST ZARA BAGS #feBAGuari

#FEBAGUARI NEON VINYL TOTE BAG TRANSPARENT TOTE HANDBAG SNAKESKIN PRINT BELT BAG MEDIUM OVAL CROSSBODY BAG EVERYDAY BACKPACK