Doorgaan naar hoofdcontent

ISADEE Curvy Supermodel 2018!

Isadee Jansen, oftewel bekend als de winnaar van het eerste seizoen van Curvy Supermodel 2018!
 

Ik heb het programma helemaal gevolgd net zoals de meeste Nederlandstalige meiden (en vooral de Nederlanders). En ik wist al heel snel dat er echt een model in Isadee zat. Ik weet dat de finale al in april was en dat heel Nederland er al bekend mee is dat Isadee heeft gewonnen. Dat geldt niet in België jammer genoeg, want in België is het echt pas in de zomer op televisie gekomen! Dus dat is de reden dat ik hier laat mee ben!
Afbeeldingsresultaat voor isadee jansen
Omdat Isadee wel echt een inspiratie is voor heel veel meiden wou ik haar toch een artikel aandacht aan geven.
 
Ze is nu al zo goed bezig met haar modellencarrière! Naast dat heeft ze meer dan 80 duizend instagramvolgers en vlogt ze op het kanaal van GlamourNL.
 
En het is zo een mooie meid he. (Dit klinkt trouwens een beetje als een advertentie maar ik vind echt gewoon dat ze het goed doet <3 )
 
En binnenkort begint het nieuwe seizoen van Hollands Next Topmodel 2018, en ik ben er helemaal klaar voor om dit te gaan volgen en jullie op de hoogte te houden!



Reacties

Populaire posts van deze blog

THE BEST ZARA BAGS #feBAGuari

#FEBAGUARI NEON VINYL TOTE BAG TRANSPARENT TOTE HANDBAG SNAKESKIN PRINT BELT BAG MEDIUM OVAL CROSSBODY BAG EVERYDAY BACKPACK