Doorgaan naar hoofdcontent

AUTUMN HAUL '18

Ik heb laatst veel items gekocht, waar ik nog geen tijd voor had om met jullie te delen!

Mijn laatste aankopen in de herfst!

zoomed imageIk had echt een leuke riem nodig. Ik ben normaal gezien van de gouden details. Maar het feit dat ik niet eens keek naar dat het zilver was, zegt al genoeg over hoe leuk ik de riem vind!

Dit is mijn ultieme herfst voor deze herfst in het cream white is zo zacht! Echt één van mijn favoriete aankopen :)

Ceintuur van kunstleer zwartIk heb zolang gezocht naar de perfecte ruitjes broek. En bij ZARA vond ik meerdere goede broeken *aanrader!!* Het enige nadeel is dat ik geen riem kan dragen maar dat lukt wel. Mijn model vond ik niet op de website, dus heb ik een gelijke gevonden (waar je wel een riem kan dragen). Ik kan het wel echt afvinken van mijn verlanglijst.

Afbeelding 5 van SKINNY PANTALON MET RUITEN van Zara Afbeelding 6 van SKINNY PANTALON MET RUITEN van Zara

Reacties

Populaire posts van deze blog

THE BEST ZARA BAGS #feBAGuari

#FEBAGUARI NEON VINYL TOTE BAG TRANSPARENT TOTE HANDBAG SNAKESKIN PRINT BELT BAG MEDIUM OVAL CROSSBODY BAG EVERYDAY BACKPACK

BIKER SHORT TREND

Let me know wat jullie van de fietsbroekjes trend vinden!

THE BEIGE GUIDE

Vorig jaar heb ik ook al eens een artikel gemaakt over de trend kleur beige, check it out! " HOW TO WEAR BEIGE " (link) . Maar laatst werd ik geïnspireerd door de artikel van Polienne.com (link)  dus dacht ik weer een update hierop te maken. Foto's komen van Pinterest.com