Doorgaan naar hoofdcontent

MY FIRST LOOK ON SHEIN / 5 FAVORITES OF SHEIN


Ik zag vele youtubers shoplogs maken van de webshop Shein.com en sommigen beschreven als een goedkope h&m of een duurdere variant van Aliexpress. Duidelijk dat ik daar ook eens een kijkje moest nemen! Ik moet zeggen als jouw stijl baddie girl is, dan is dit waarschijnlijk wel jouw ding. Mijn kledingstijl komt hier niet snel in voor en in de categorie 'Rokken' is het teleurstellend. Veel valt in de herhaling en er dus weinig variatie. Maar dat betekent niet dat ik hele leuke dingen heb kunnen vinden, die jij kunt aanschaffen! Zie hier, de vijf ultieme items op shein.com die helemaal mijn ding is!

Rolled Up Neck Solid Fuzzy Jumper

Split Sleeve Asymmetrical Hem Wrap Belted Floral Dress



Button & Pocket Front Collar Neck Utility Jacket



Tie Dye Figure Tee



Plaid Ankle Boots



Crocodile Print PU Shoulder Bag


alle foto's/items komen van shein.com 

Reacties

Populaire posts van deze blog

THE BEST ZARA BAGS #feBAGuari

#FEBAGUARI NEON VINYL TOTE BAG TRANSPARENT TOTE HANDBAG SNAKESKIN PRINT BELT BAG MEDIUM OVAL CROSSBODY BAG EVERYDAY BACKPACK